Vous pouvez essayer ce qui suit :
- Vérifier l'orthographe
- Essayez une autre recherche
Vous pouvez essayer ce qui suit :
L’idée du Helpdesk Digital Care est née en 2020. La fondatrice et directrice Merlijne Sonneveld a vu que la numérisation des soins de santé offrait de nombreuses opportunités. Mais l’accès à la numérisation ne va pas de soi pour une grande partie des Néerlandais.
In 2022 wordt Stichting Helpdesk Digitale Zorg opgericht, een logisch vervolg op wat eerst nog een gezamenlijk initiatief was van Tergooi MC, RHOGO en Amaris Zorggroep. Het bestuur wordt gevormd door Bas Weebers (RHOGO), André Brand (HilverZorg) en Erik van der Veen (Tergooi MC).
Merlijne Sonneveld, Willemijn van Koevorden (Business Development Manager) en het team van servicemedewerkers werken dagelijks samen voor de ambitie van Helpdesk Digitale Zorg: digitale zorg voor iedereen toegankelijk maken.
Tijdens het ICT&Health congres presenteerde Merlijne Sonneveld (foto) als openingsspreker deze ambitie. Bekijk hier de video.
We groeien hard vanuit ons kantoor in Dotslash in Utrecht en zoeken daarom altijd versterking. Heb jij een grote drive? Reageer dan snel, want dat vinden we het állerbelangrijkste.
Stuur oprichter Merlijne Sonnneveld (e-mail ou Linkedin) gerust een bericht als je geïnteresseerd bent maar er (nog) geen passende vacature staat.
We zijn een divers team met een gemeenschappelijke overtuiging: dat iedereen recht heeft op toegang tot digitale zorg. Dat iedereen mee moet kunnen doen. Onze kracht ligt in onze mix van ervaring, motivatie en nieuwsgierigheid. We hebben een achtergrond in (telefonische) helpdesks en gezondheidszorg.