Mijn ZGV - Patiëntenportaal

Mijn ZGV is een online patiëntenportaal op de website van het ziekenhuis waarop u kunt inloggen om uw afspraken, uitslagen of (een deel van) uw dossier te lezen.

Met het patiëntportaal Mijn ZGV heeft u als patiënt altijd en overal veilige toegang tot een gedeelte van uw medische dossier. Daarnaast kunt u uw afspraken inzien en/of wijzigen, uitslagen inzien, vragenlijsten invullen, online vragen stellen en kunt u zich online aanmelden voor een afspraak.

Voorbereidingen

  • Om in te kunnen loggen bij Mijn ZGV heeft u een apparaat met een werkende internetverbinding nodig.
  • Daarnaast heeft u een DigiD nodig, met extra controle via SMS of de DigiD app. Heeft u nog geen DigiD? Ga naar https://helpdeskdigitalezorg.nl/handleiding/digid-aanvragen/ voor meer informatie over het aanvragen en activeren van DigiD.

Inloggen op Mijn ZGV

  1. Ga naar de website van Ziekenhuis Gelderse Vallei en klik op de groene knop rechtsboven in de welkomspagina met Mijn ZGV of klik op de link: Inloggen in MijnZGV - Ziekenhuis Gelderse Vallei
  2. Klik daarna op de grote groene knop met de tekst klik hier.
  3. Kies of u wilt inloggen met de DigiD app of met sms-controle.
  4. Start de DigiD app met uw pincode, voer de koppelcode in en scan de QR-code of vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en voer de sms-code in.
  5. U bent nu ingelogd en wordt omgeleid naar Mijn ZGV.

 

Afspraak maken voor bloedprikken in Mijn ZGV

Wilt u een afspraak maken voor bloedprikken? Dit kan via MijnZGV. Mocht dit niet lukken, dan kunt u kiezen om een online verzoek in te dienen of ons te bellen. Hieronder kunt een filmpje bekijken over hoe u een afspraak kunt maken voor bloedprikken in Mijn ZGV:

 

In MijnZGV kunt u

  • uw afspraken in het ziekenhuis bekijken
  • zien wat uw uitslagen zijn
  • direct naar online zorg: uw eZorg
  • uw persoonlijke gegevens bekijken en deels aanpassen
  • folders lezen die belangrijk zijn voor u.

Privacy

Gegevens die gedeeld worden in een digitale zorg omgeving zijn zeer privacy gevoelig. Het is daarom belangrijk om ook zelf op een veilige manier aan de slag te gaan met uw gegevens. 

Een aantal tips:

  • Zorg dat u nooit uw inloggegevens deelt met anderen 
  • Gebruik geen computer, tablet of telefoon op een openbaar wifi netwerk 
  • Twijfelt u over de echtheid van een mail of website? Neem dan contact op met het bedrijf of de instelling

Kijk voor meer informatie over privacy en digitale veiligheid op onze pagina https://helpdeskdigitalezorg.nl/handleiding/privacy-digitale-veiligheid/

Heeft deze handleiding u geholpen?

[yasr_visitor_votes]
HemelvaartsdagIn verband met Hemelvaartsdag zijn wij vandaag gesloten. We helpen u morgen graag weer!
magnifiercrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram