MijnHilverzorg is een cliëntportaal waarmee cliënten van Hilverzorg toegang hebben tot hun zorgdossier. Hier kunt u eenvoudig en veilig persoonlijke (zorg)informatie inzien, zoals rapportages van betrokken zorgprofessionals en uw agenda (met uitzondering van de Wijkverpleging). In het cliëntportaal bepaalt u zelf wie (mantelzorg, familie of vrienden) ook toegang krijgen tot uw dossier.
Inlognaam en wachtwoord aanvragen
Wilt u aan de slag met MijnHilverZorg? Dan heeft u een inlognaam en wachtwoord nodig. Klik hier om deze aan te vragen.
Via de link naast deze pagina gaat u naar de inlogpagina van MijnHilverzorg of klik hier: MijnHilverzorg | HilverZorg
Heeft u al een account? Klik dan op de knop MijnHilverzorg. Heeft u nog geen account? Volg dan de instructies die onder de knop MijnHilverzorg staan.
Voor zorgvuldig gebruik adviseren wij u de volgende veiligheidsregels te volgen:
Zorg dat u nooit uw inloggegevens deelt met anderen. Twijfelt u over de echtheid van een mail of website waar wordt gevraagd om in te loggen? Neem dan contact op met het bedrijf of de instelling vanuit wiens naam ze de mail sturen.
Het is goed om te weten dat er privacy risico's bestaan bij het gebruik van apps op uw apparaat. Risico's ontstaan doordat apps vaak toegang hebben tot persoonlijke gegevens die op uw apparaat staan. Denk hierbij bijvoorbeeld aan uw locatie of uw contactpersonen. Wilt u graag meer lezen over dit onderwerp? Dit kan op de website van de Autoriteit Persoonsgegevens: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/onderwerpen/internet-telefoon-tv-en-post/apps .
Binnenkort lanceren we onze nieuwe website. Wees als eerste op de hoogte en meld je aan voor onze nieuwsbrief.
Samen maken we digitale zorg voor íedereen toegankelijk.