OVER ONS

We leven in een tijd waarin de zorg volop in ontwikkeling is. Een gewoon consult of kort overleg zal vaker op afstand gebeuren, bijvoorbeeld door te bellen of videobellen met uw behandelaar. De Helpdesk Digitale Zorg is er voor alle vragen die niet medisch inhoudelijk zijn, maar wel ondersteunen bij digitaal contact met uw zorgverlener. U kunt hierbij denken aan vragen omtrent beeldbellen, online fysiotherapie of het inloggen bij het patiënten portaal.

Naast online contact met uw arts of behandelaar, kunt u ook zelf uw gezondheid monitoren. Er zijn verschillende technieken waarmee u bijvoorbeeld zelf uw bloeddruk, hartslag en glucosewaarde kunt meten. Wij kunnen u ondersteunen bij het instellen van deze technische toepassingen. Op deze manier zorgen we met elkaar dat zorg op afstand dichterbij komt.

De helpdesk is een initiatief van Amaris Zorggroep, Tergooi- en RHOGO en is ondergebracht bij het Zorg Innovatie Huis. De ambitie is dat de helpdesk ook bijdraagt in de werkgelegenheid en een duurzame inzetbaarheid van bijvoorbeeld mensen die tijdelijk niet inzetbaar kunnen zijn in de fysieke zorg, maar wel waardevol kunnen zijn vanuit de helpdesk.

De zorg verandert snel, zeker in deze tijd van corona. “De digitale component wordt steeds groter. Er zijn grote stappen in de regio gemaakt in de digitalisering van zorg. Veel zorgverleners hebben hun weg gevonden in het digitale contact met hun patiënten en cliënten”, aldus Merlijne Sonneveld manager innovatie bij Amaris Zorggroep.

Neem gerust contact op met ons, wij helpen u graag!

WIJ HELPEN U MET UW VRAGEN OVER DIGITALE ZORG

De Helpdesk Digitale Zorg kan uw vragen beantwoorden, u verder op weg helpen en zo nodig doorverwijzen.

Wat anderen over ons zeggen:

  • ''Het was best lastig voor mijn vrouw van 80 jaar: de uitslag via de computer bekijken. We hebben uiteindelijk jullie gebeld, en we zijn geweldig geholpen om uit te vinden op welke vakjes we moeten klikken. We hebben daarna de huisarts gebeld om te vragen wat de cijfers betekenen. Dankzij de uitstekende hulp is het toch gelukt.''
  • ''De mevrouw die ik sprak, heeft zo'n leek als ik fantastisch geholpen. Ik word snel nerveus, en wanneer iets te snel gaat, onthoud ik het vaak niet. Nu werd het goed uitgelegd en denk ik dat ik het de volgende keer ook zelf kan.'' 

    - Kees Hildering
  • ''U bent de eerste die ik heb gebeld en ik ben meteen enorm geholpen. Ik vind het heel fijn dat u mij zo goed en geduldig te woord heeft gestaan. Het is belangrijk dat mensen die onzeker zijn in de digitale omgeving goed worden geholpen.''

     - Anneke van Eijk
Volg ons ook op social media!
magnifiercrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram