OVER ONS
We leven in een tijd waarin de zorg volop in ontwikkeling is. Een gewoon consult of kort overleg zal vaker op afstand gebeuren, bijvoorbeeld door te bellen of videobellen met uw behandelaar. De Helpdesk Digitale Zorg is er voor alle vragen die niet medisch inhoudelijk zijn, maar wel ondersteunen bij digitaal contact met uw zorgverlener. U kunt hierbij denken aan vragen omtrent beeldbellen, online fysiotherapie of het inloggen bij het patiëntenportaal.
Naast online contact met uw arts of behandelaar, kunt u ook zelf uw gezondheid monitoren. Er zijn verschillende technieken waarmee u bijvoorbeeld zelf uw bloeddruk, hartslag en glucosewaarden kunt meten. Wij kunnen u ondersteunen bij het instellen van deze technische toepassingen. Op deze manier zorgen we met elkaar dat zorg op afstand dichterbij komt.
De zorg verandert snel, dit hebben we de afgelopen periode ook gezien. “De digitale component wordt steeds groter. Er zijn grote stappen gemaakt in de digitalisering van zorg. Veel zorgverleners hebben hun weg gevonden in het digitale contact met hun patiënten en cliënten”, aldus Merlijne Sonneveld, oprichter Helpdesk Digitale Zorg.
Neem gerust contact op met ons, wij helpen u graag!