Logo Tergooi

Kan ik mijn afspraak verplaatsen of afzeggen in MijnTergooi?

Tot uiterlijk 48 uur voor uw afspraak kunt u zelf uw afspraken verplaatsen of afzeggen via MijnTergooi. Dit geldt voor afspraken waarbij u een consult heeft in de spreekkamer. De meeste onderzoeken kunt u niet online verplaatsen of afzeggen, zoals een onderzoek op de Endoscopie-afdeling of neurologische onderzoeken op het KNF. Neem voor het verplaatsen of afzeggen van onderzoeken contact op met het klantcontact centrum. Tot uiterlijk 24 uur van tevoren kan een afspraak kosteloos telefonisch gewijzigd worden.
Hieronder leest u hoe u online een afspraak kan wijzigen of afzeggen:

Stappen in het kort

  • Ga naar de website van Tergooi en log in bij MijnTergooi
  • Onder ‘Agenda’ staat ‘Afspraken’. Klik hierop
  • Onder ‘Aankomende afspraken’ kunt u afspraak wijzigen of afzeggen

1. Inloggen

Ga naar de website van Tergooi en klik op ‘Mijn Tergooi’.
Klik op ‘Direct inloggen op Mijn.Tergooi.nl’.
Klik op ‘DigiD’ en log in met uw DigiD.

2. Afspraak wijzigen of afzeggen

Beweeg uw muis naar ‘Agenda’. U hoeft er nog niet op te klikken.
Als de muis op ‘Agenda’ staat verschijnt daaronder een lijstje met opties. U kunt dan op ‘Afspraken’ klikken.
Onder ‘Aankomende afspraken’ ziet u afspraken staan die u heeft ingepland.
Als het mogelijk is om de afspraak af te zeggen of te wijzigen, kunt u op de ‘Verplaatsen’ of ‘Afzeggen’ knop klikken.

Fred Antonides
Hallo, mijn naam is Fred. Mijn collega’s en ik staan elke werkdag van 08:00 - 18:00 voor u klaar.