U kunt het volgende proberen:
- Controleer de spelling
- Probeer een andere zoekopdracht
U kunt het volgende proberen:
Het idee voor Helpdesk Digitale Zorg ontstaat in 2020. Oprichter en directeur Merlijne Sonneveld zag dat de digitalisering van de zorg veel kansen bracht. Maar dat voor een grote groep Nederlanders toegang tot digitalisering niet vanzelfsprekend is.
In 2022 wordt Stichting Helpdesk Digitale Zorg opgericht, een logisch vervolg op wat eerst nog een gezamenlijk initiatief was van Tergooi MC, RHOGO en Amaris Zorggroep. Het bestuur wordt gevormd door Bas Weebers (RHOGO), André Brand (HilverZorg) en Erik van der Veen (Tergooi MC).
Merlijne Sonneveld, Willemijn van Koevorden (Business Development Manager) en het team van servicemedewerkers werken dagelijks samen voor de ambitie van Helpdesk Digitale Zorg: digitale zorg voor iedereen toegankelijk maken.
Tijdens het ICT&Health congres presenteerde Merlijne Sonneveld (foto) als openingsspreker deze ambitie. Bekijk hier de video.
We groeien hard vanuit ons kantoor in Dotslash in Utrecht en zoeken daarom altijd versterking. Heb jij een grote drive? Reageer dan snel, want dat vinden we het állerbelangrijkste.
Stuur oprichter Merlijne Sonnneveld (e-mail of Linkedin) gerust een bericht als je geïnteresseerd bent maar er (nog) geen passende vacature staat.
We zijn een divers team met een gemeenschappelijke overtuiging: dat iedereen recht heeft op toegang tot digitale zorg. Dat iedereen mee moet kunnen doen. Onze kracht ligt in onze mix van ervaring, motivatie en nieuwsgierigheid. We hebben een achtergrond in (telefonische) helpdesks en gezondheidszorg.