18 januari 2024

Nieuwe, strategische aanwinsten: welkom Alexander en Bram!

We verwelkomen met trots twee nieuwe leden in ons team! Met hun ervaring en passie voor de zorg-ICT sector zullen Alexander en Bram een belangrijke rol spelen in het verder uitbouwen van de missie van de stichting: het toegankelijk maken van digitale zorg voor iedereen. Een korte introductie is dan ook op zijn plaats.

Alexander de Jong (Manager Marketing, Relaties & Business Development)

Met meer dan acht jaar ervaring in de zorg-ICT sector, waarbij hij zich heeft gespecialiseerd in marketingcommunicatie en relatiemanagement, komt Alexander de Jong het team versterken als Manager Marketing, Relaties & Business Development. Zijn liefde voor zowel zorg als ICT en zijn inzicht in de uitdagingen waarmee de zorgsector wordt geconfronteerd, maken hem de ideale aanvulling voor de Helpdesk Digitale Zorg.

Alexander heeft waardevolle ervaring opgedaan bij MedTech-bedrijf ChipSoft en brengt deze mee om de inzet en successen van de stichting verder te bevorderen. Zijn toetreding tot het team betekent een versterking van de strategische ontwikkeling en groei van Helpdesk Digitale Zorg. Alexander: “Ik kijk ernaar uit om samen met professionals en leveranciers de adoptie en het gebruik van digitale zorg door patiënten te stimuleren, zodat iedereen mee kan doen!”

Meer weten over Alexander of mogelijkheden voor een samenwerking verkennen? Stuur Alexander een e-mail of een bericht via Linkedin.

Bram Kornelis (Teammanager Servicedesk)

Bram Kornelis voegt zich bij het team als Teammanager Servicedesk, met meer dan vier jaar ervaring in de zorg én werkzaam in het klantcontact sinds 2014, waarin hij zich ontwikkelde als teamcoach met een focus op gespreksvaardigheden met een persoonlijk tintje.

Zijn ervaring sinds 2020 als Teammanager neemt Bram graag mee naar onze stichting. Hierbij ziet Bram kansen om zowel de service naar patiënten te verbeteren, als bij te dragen aan het toegankelijker maken van digitale zorg voor iedereen. Zijn enthousiasme en ervaring zullen in ieder geval bijdragen aan de verdere groei en ontwikkeling van de organisatie! Bram: “Mijn missie bij Helpdesk Digitale Zorg is duidelijk: het bestaande team naar een nóg hoger niveau tillen op een leuke en professionele manier.”

Vol vertrouwen vooruit

Met deze nieuwe aanwinsten kijkt Helpdesk Digitale Zorg vol vertrouwen naar de toekomst. Samen met het bestaande team zullen Alexander de Jong en Bram Kornelis een belangrijke rol spelen in het realiseren van de missie: het toegankelijk maken van digitale zorg voor iedereen!