U kunt het volgende proberen:
- Controleer de spelling
- Probeer een andere zoekopdracht
U kunt het volgende proberen:
We zijn verheugd dat de succesvolle samenwerking tussen Patiëntenfederatie Nederland, MedMij en Stichting Helpdesk Digitale Zorg wordt voortgezet. Stichting Helpdesk Digitale Zorg verzorgt sinds 2023 in opdracht van Patiëntenfederatie Nederland en Stichting MedMij het PGO-informatiepunt waarmee wij burgers en patiënten ondersteunen bij het gebruik van Persoonlijke Gezondheidsomgevingen (PGO’s).
Het PGO-informatiepunt ondersteunt zowel burgers als zorgaanbieders: het biedt gebruikers laagdrempelige ondersteuning voor een breed scala aan vragen rondom het kiezen, het gebruik, de voordelen en de veiligheid van PGO’s. Tegelijkertijd kunnen zorgverleners er terecht met vragen over bijvoorbeeld de technische aansluiting op MedMij en hulp bij het ondersteunen van hun patiënten bij het gebruik van PGO’s.
Kortom, het PGO-informatiepunt geeft praktische hulp aan iedereen die met PGO’s werkt of er meer over wil weten. De gezamenlijke inzet maakt het mogelijk om de implementatie van PGO’s te verbeteren, en de kennis en tools te bieden die ze nodig hebben om vol vertrouwen met hun gezondheid om te gaan.
”Bij Helpdesk Digitale Zorg zien we elke dag hoe belangrijk goede ondersteuning is bij het gebruik van digitale zorg. Door het PGO-informatiepunt verder te optimaliseren, zetten we een grote stap in het wegnemen van drempels voor mensen die behoefte hebben aan hulp en informatie bij het gebruik van hun PGO,” aldus Susan Ott, PGO-expert bij Stichting Helpdesk Digitale Zorg.
Benieuwd naar het PGO-informatiepunt? Kijk op www.helpdeskdigitalezorg.nl/pgo of bel met 085 303 49 59 voor meer informatie en de antwoorden op al je vragen over PGO’s. Samen bouwen we aan een toekomst waarin digitale zorg toegankelijk, begrijpelijk en bruikbaar is voor iedereen. Jouw gezondheid, jouw regie!