U kunt het volgende proberen:
- Controleer de spelling
- Probeer een andere zoekopdracht
Zodra uw behandelaar u toegang heeft verleend tot het Cliëntenportaal, ontvangt u een e-mail met inloginstructies.
Via de link in de e-mail opent u het inlogscherm.
Het inloggen verloopt middels DigiD.
Hoe log ik in met DigiD? – Helpdesk Digitale Zorg
Zodra u bent ingelogd, komt u op de pagina met Gebruikersvoorwaarden en Toestemmingen.
Deze doorloopt u, voordat u op het startscherm komt.
Ik ga niet akkoord : Als u kiest voor niet akkoord, wordt er een pop-up “niet akkoord” geopend.
Als er niet akkoord wordt gegaan, kan de applicatie niet geopend worden en wordt u uitgelogd.
Mocht u op een later moment toch gebruik willen maken van het cliëntportaal, kunt u opnieuw inloggen om alsnog gebruik te maken van het cliëntportaal.
Ik ga akkoord: Dan gaat u vervolgens verder naar het volgende scherm.
Bij de eerste keer inloggen komt u op de pagina voor toestemmingen en gebruikersvoorwaarden.
Dit zijn de toestemmingen voor berichtgeving aan derden.
U ziet alle toestemmingen en kan deze aanpassen met het schuifje. Een toestemming kan op Ja of Nee staan. Meer informatie over iedere toestemming is beschikbaar via een klik op het i-icoon.
Na het instellen van de toestemmingen, klikt u op “doorgaan” zodat u op het startscherm komt.
-Na de eerste keer inloggen blijven de toestemmingen beschikbaar binnen het cliëntportaal, zodat u de mogelijkheid heeft om de toestemmingen te zien en aan te passen.
De behandelaar ziet deze toestemmingen ook in het ECD.