Logo BeterDichtbij

Ik heb geen authenticatiecode ontvangen van BeterDichtbij

De stappen in het kort

  • Tijdens het activeren van de BeterDichtbij app krijgt u op twee momenten een authenticatiecode.
  • Mogelijk heeft u een typefout gemaakt in uw telefoonnummer of e-mailadres, of komen uw gegevens niet overeen met de gegevens die de zorgaanbieder van u heeft.

1. Code opnieuw versturen

Klik op ‘Stuur mij de code opnieuw’. Vul uw gegevens zelf opnieuw in en klik op ‘Verder’ .

2. Controleer uw instellingen

Wacht enkele minuten en controleer uw mobiele netwerk. Het kan zijn dat er wat vertraging in het mobiel netwerk is.

3. Opnieuw installeren

Mocht de code toch nog niet binnenkomen, kan het helpen de BeterDichtbij app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Fred Antonides
Hallo, mijn naam is Fred. Mijn collega’s en ik staan elke werkdag van 08:00 - 18:00 voor u klaar.