U kunt het volgende proberen:
- Controleer de spelling
- Probeer een andere zoekopdracht
Als u niet meer kan inloggen, kunnen daar een aantal redenen voor zijn.
Hieronder leest u welke dit zijn en wat u er aan kunt doen:
Het kan zijn dat er nog geen account is aangemaakt. Uw hulpverlener kan dit voor u doen.
Op sommige platforms is het mogelijk om zelf een account aan te maken. Er wordt dan een welkomstmail naar u gestuurd.
In deze mail staan instructies voor het aanmaken van een account.
Of het kan zijn dat er een spelfout zit in het e-mailadres dat is gebruikt voor het aanmaken
van uw account.
U kunt aan uw hulpverlener vragen om het e-mailadres te controleren.
Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten’ klikken.
Er wordt dan een e-mail naar u gestuurd om een nieuw wachtwoord te maken.
Als u geen mail ontvangt, kan het zijn dat er nog geen account is aangemaakt. Uw hulpverlener kan dit voor u doen.
Op sommige platforms is het mogelijk om zelf een account aan te maken. Er wordt dan een welkomstmail naar u gestuurd.