U kunt het volgende proberen:
- Controleer de spelling
- Probeer een andere zoekopdracht
U kunt het volgende proberen:
Het idee voor Helpdesk Digitale Zorg ® ontstaat in 2020. Oprichter en bestuurder Merlijne Sonneveld zag dat de digitalisering van de zorg veel kansen bracht. Maar dat voor een grote groep Nederlanders toegang tot digitalisering niet vanzelfsprekend is.
In 2022 wordt Stichting Helpdesk Digitale Zorg opgericht, een logisch vervolg op wat eerst nog een gezamenlijk initiatief was van Tergooi MC, RHOGO en Amaris Zorggroep.
Merlijne Sonneveld, een team van specialisten en servicemedewerkers werken dagelijks samen voor de ambitie van Helpdesk Digitale Zorg: digitale zorg voor iedereen toegankelijk maken.
Tijdens het ICT&Health congres 2023 presenteerde Merlijne Sonneveld (foto) als openingsspreker deze ambitie. Bekijk hier de video.
Toegang tot digitale zorg is niet vanzelfsprekend voor miljoenen Nederlanders. Alléén als iedereen mee kan doen, jagen we het gebruik van digitale zorg écht aan.
We groeien hard vanuit ons kantoor in Dotslash in Utrecht. Momenteel hebben we de volgende openstaande vacature(s):
Houd onze nieuwsbrief en Linkedin in de gaten, hier plaatsen we nieuwe vacatures.
We zijn een divers team met een gemeenschappelijke overtuiging: dat iedereen recht heeft op toegang tot digitale zorg. Dat iedereen mee moet kunnen doen. Onze kracht ligt in onze mix van ervaring, motivatie en nieuwsgierigheid. We hebben een achtergrond in (telefonische) helpdesks en gezondheidszorg.
Raad van toezicht
Onze raad van toezicht houdt toezicht én geeft strategisch advies aan de organisatie. Dit is één van de manieren om onze missie te borgen; cruciaal voor een organisatie die zich inzet voor gelijkheid in de toegankelijkheid van digitale zorg.
De Raad van Toezicht wordt gevormd, van links naar rechts, door: