You can try the following:
- Check the spelling
- Try another search
Bericht van de website van GGZ inGeest.
Digitale zorg wordt steeds gebruikelijker. Bij GGZ inGeest bewegen we mee in deze ontwikkeling en maken we steeds meer de stap naar hybride behandelen waarin het menselijke contact tussen cliënt en behandelaar optimaal wordt ondersteund door digitale toepassingen en waar ruimte blijft voor fysiek contact indien nodig.
Om deze beweging voor iedereen mogelijk te maken, is het belangrijk dat cliënten digitale zorg ook daadwerkelijk kunnen gebruiken. Daarom start GGZ inGeest een samenwerking met Stichting Helpdesk Digitale Zorg. Vanaf nu kunnen cliënten terecht bij de helpdesk met vragen over bijvoorbeeld DigiD, het cliëntenportaal, Minddistrict of beeldbellen. Zo verlagen we de drempels en maken we digitale zorg bereikbaar voor iedereen.
Karin Goudsmit, coördinator herstel en ervaringsdeskundigheid:
“Digitale zorg biedt veel voordelen, maar alleen als het voor iedereen eenvoudig te gebruiken is. Cliënten willen hun energie richten op herstel, niet op technische drempels. Deze samenwerking zorgt ervoor dat ze snel en vriendelijk geholpen worden, zodat ze verder kunnen met wat écht belangrijk is.”
Met de komst van Helpdesk Digitale Zorg zet GGZ inGeest een belangrijke stap: digitale zorg die iedereen kan gebruiken.
Cliënten van GGZ inGeest kunnen zelf rechtstreeks contact opnemen met Helpdesk Digitale Zorg op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur:
Bellen en WhatsApp: 085 130 4575
Mailen: info@helpdeskdigitalezorg.nl
website: Bekijk hier de landingspagina voor gebruikers.
Let op: Helpdesk Digitale Zorg beantwoordt geen medisch-inhoudelijke zorgvragen. Heeft u vragen over uw behandeling? Kijk dan op www.ggzingeest.nl/locaties-en-contact/.